کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این چاپگر سه‌بعدی را می‌توانید برای خانه خودتان بخرید

به گزارش سافت‌گذر ؛ چاپ سه‌بعدی یکی از فناوری‌هایی است که به سرعت در حال پیشرفت است و در همه زمینه‌ها کاربردهای متنوعی دارد. چاپگرهای سه‌بعدی کم‌کم جای خود را در خانه‌ها نیز باز می‌کنند.

 

درست است چاپگر سهبعدی میکرو اولین پروژه جمع سرمایه برای ساخت چاپگر سه بعدی نیست، ولی بدل به پروژهای شد که توانست از جمع سرمایه هدف خود یعنی 50 هزار دلار، بسیار جلو بزند. چندین روز پیش از پایان مهلت جمع سرمایه، این پروژه موفق شد بیش از یک میلیون دلار سرمایه از داوطلبان جمع کند. کمپانی سازنده هدف خود را بر این گذاشته تا نخستین چاپگر ارزانقیمت در بازار باشد.

این چاپگر موسوم به M3D می‌خواهد چاپگری عرضه نماید که با وجود قیمت مناسب، کار با آن آسان باشد و در عین حال خصوصیات یک چاپگر سه‌بعدی را حفظ نماید. قریب به دو سال مراحل طراحی و ساخت میکرو به طول انجامید و همان‌طور که از اسمش «میکرو» پیداست نسبت به چاپگرهای عادی اندازه کوچک‌تری دارد، نسبت به سایر رقبا برق کم‌تری مصرف می‌کند و از قابلیت‌هایی نظیر سطحبندی و درجهبندی خودکار بهره می‌برد. این ویژگی‌ها از آن جهت حائز اهمیتاند که کار چاپگر را دقیقتر می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ به همراه این دستگاه، نرم‌افزار اختصاصیاش نیز عرضه می‌‌گردد که کار کردن با آن را ساده‌تر می‌نماید. این نرمافزار از صفحات لمسی پشتیبانی کرده، ساده و زیبا است و به کمک آن کاربران این اختیار را دارند تا شیء موردنظر را در اینترنت جستجو کرده و آن را چاپ نمایند.

 

چاپگر میکرو می‌تواند از مواد سایر شرکتها نیز برای ساخت اشیا پشتیبانی نماید. چنانچه از مواد خود میکرو استفاده کنید، این مواد به سادگی زیر چاپگر ذخیره می‌شوند. البته چاپگر این قابلیت را نیز دارد که مواد را از بالا به پایین استفاده کند.

با توجه به ابعاد به نسبت کوچکش، این دستگاه نمی‌تواند اشیا بسیار بزرگ را برایتان بسازد. خروجی پرینتر ارتفاع 11.45 سانتی متر و قاعده 10.90 در 11.30 دارد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در حال حاضر، چاپگر میکرو با قیمت 299 دلار آمریکا به فروش می‌‌رسد. سرمایه‌گذاران اولیه دستگاه را به قیمت 199 دلار خریده‌اند و افرادی که زودتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تا اواخر امسال می‌توانند چاپگرهای خود را دریافت نمایند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21079 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/24 تعداد مشاهده: 1492
کلید واژه ها:
سافت گذر